Innovatie Quick Scan

Syntens ontwikkelt een nieuwe Innovatie Quick Scan (www.iqs.nl) en doet dat samen met ondernemers en adviseurs.

Heeft u ideeën of opmerkingen? Laat ze hier achter. En reageer op ideeën van anderen. Alle input is waardevol! Hartelijk dank.

PS: liever bellen? Ook dat mag 06 – 22 90 74 39 (Remco Bakker)

Mijn idee, opmerking, ...

U heeft al uw stemmen gebruikt en kunt daardoor geen ​​nieuw idee plaatsen. U kunt wel nog steeds zoeken en reageren op bestaande ideeën.

Er zijn twee manieren om meer stemmen te krijgen:

• Wanneer een beheerder een idee sluit waarop u heeft gestemd, zult u de stemmen van dat idee terugkrijgen.
  • U kunt uw uitgedeelde stemmen van een open idee nog verwijderen.
  • To see ideas you have already voted on, select the “My feedback” filter and select “My open ideas”.
(denken…)
Reset

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

Als een soort gelijk idee al bestaat, kunt u deze stemmen geven en een opmerking plaatsen.

Als het niet bestaat, kun je je idee plaatsen zodat anderen erop kunnen stemmen.

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

• Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
    1. Laat ondernemer identiteit nu bepalen en wat hij over vijf jaar wil zijn

Geef aansluitend tips wat daarbij zou kunnen helpen.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google
      Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
      Je hebt nog over! (?) (denken…)
    2. Resultaten bewaren, meerdere meetpunten

Resultaten uit het verleden bewaren om zo je progressie als onderneming te kunnen volgen.

2 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
    3. Graag jullie input voor de vormgeving

Het moet voor ondernemers aantrekkelijk gemaakt worden om de IQS in te vullen. Hoe dit te doen?

Stel je zou zelf een test invullen, bijvoorbeeld een persoonlijkheidstest, een test voor een huidanalyse (om te bepalen welke creme je moet gebruiken) of om te bepalen wat voor jou de ideale auto is.

Stel ook dat je veel vragen moet beantwoorden. Wat zou jou motiveren om alle vragen eerlijk te beantwoorden?

Roept u maar!

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    4. inzicht in ambitie

de test moet ook inzicht geven in de ambitie van de ondernemer, en dit moet worden afgezet tegen zowel de innovatienoodzaak als het innovatievermogen.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    5. Vergelijken met concullega's

De ondernemer moet zijn resultaten kunnen afzetten tegen resultaten van concullega’s binnen en buiten zijn sector.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    6. Verschillende versies voor verschillende sectoren

Kun je wel een innovatie quick scan maken die zowel aanslaat en relevant is voor ondernemers uit de creatieve industrie als de logistiek? Je zou oko zes verschillende versies kunnen maken voor de zes doelgroepen van Syntens (creatieve industrie, maakindustrie, food & agri, human health, bouw en logistiek, groothandel & maritiem)

0 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    7. Als widget plaatsen op andere sites

Hou de tool niet voor jezelf. Plaats de tool als widget op andere websites, bijv. www.bizz.nl, de www.ondernemer.nl, sites van brancheorganisaties en projectsites als www.ndiv.nl

0 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    8. Inzicht in innovatievermogen en innovatienoodzaak

De tool moet inzicht geven in:
      a. Innovatienoodzaak: ja/nee en in welke mate; meer/minder dan anderen; zo ja, in welke richting dan: Product, Martk, Technologie of
      Organisatie (zie het innovatiegroeimodel http://www.syntens.nl/Artikelen/Artikel/Innoveren-wordt-kerncompetentie.aspx).
      b. Innovatievermogen: voldoende/onvoldoende in totaal en per onderdeel (10)

0 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
  • Don’t see your idea?
  • Plaats een nieuw idee…
  • Innovatie Quick Scan

Kennisbank en Helpdesk